Ejendomsadministration
Nogle har brug for mere end andre.
Vi skræddersyer ejendomsadministrationsydelsen præcis efter dine krav, ønsker og behov.
Vidar Ejendomme kan stå for al det praktiske administration af din ejendom/dine ejendomme, i det omfang du ønsker det.
Som ejer vil du opleve, at Vidar-teamet er en forlængelse af din virksomhed. Og vi vil altid bestræbe os på at være den allerbedste udgave af din profil som udlejer og/eller ejendomsejer.
Vi rådgiver omkring de bedste, smarteste og mest
økonomiske løsninger, set ud fra en helhedsbetragtning, med det stålsatte mål, at din ejendom bliver så attraktiv som mulig.
De rette forbedringer lønner sig i det større perspektiv, derfor vil du opleve, at vi kommer med forslag om at opgradere badeværelserne, nedlægge bagtrappen, udnytte tagetagen, renovere altanerne, ombygning af erhverv til boliger o.l., når der er gode argumenter for at gøre det.
Ejerforening →
Boligejendomme →
Erhvervsejendomme →
Vi sørger for alt, når vi administrerer din ejendom
Opkrævninger
Rykkerprocedure
Bogføring
Indtægt og udgift / drift af ejendom
Betaling af regninger
Forbrugsregnskaber (vand, varme, fælles)
Regnskab og balancer
Budgetter
Kontakt til lejerne og ejere
Kontakt til leverandører, fx forsikringsselskab, rengøringsfirma, måtteservice m.fl.
Indkaldelse til generalforsamling og evt. til ekstraordinær generalforsamling
Deltagelse i generalforsamling og bestyrelsesmøder
Sparring, fx omkring økonomi, lejeretslige forhold m.m.
Fremvisning
Udlejning
Ind- og udflytningssyn
Kontrakter
Projektstyring ved istandsættelser
Rådgivning omkring forbedringer som fx nye vinduer, nyt tag, vand- og varmemålere
Rådgivning omkring belåning, omlægning af lån m.m.